Nattjobb och skogspromenad

För ett tag sen fick jag ett meddelande med frågan hur jag har det med jobb och som det sett ut nu har jag ju varit i verkstan och grejat lite. Dom var i desperat behov av folk på Fiab i Forserum så jag gled in på ett bananskal och jobbade 3 nätter. I söndags fick jag sms med frågan om jag ville jobba mer och att dom behövde någon till natten denna veckan så inatt gjorde jag veckans första arbetspass av 4. 
Men det är en smula smålustigt.. Jag slutar 06.30, är hemma strax efter 07 och går då ut med Malte. Idag var vi ute en timme och kom hem strax efter 08. Då väcker jag Fredrik, äter frukost (eller kvällsmat..) och sen borstar vi tänderna samtidigt, han för att han gått upp, jag för att jag ska gå och lägga mig. Sen åker han, han säger godmorgon, jag säger godnatt.. Och när han kommer hem på eftermiddagen så har jag precis gått upp!
Nu har jag precis krupit ner i sängen, någon har sovit på min sida inatt så täcket var uppvärmt :) ha en bra dag era trallhattar!


Härlig morgon i skogen med Malte!
Inte så varmt, 8 grader och mulet
Fin utsikt över den blandade skogen!


Vart man än går så hittar Malte.. vatten



Här kommer det bli en hejdundrandes massa blåbär i sommar :)



Och Malte hittade en gran med som han prompt skulle ha med hem. 

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Vilka härliga bilder. Och sååååå mysigt att få läsa lite uppdateringar! Puss

2015-06-02 @ 23:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback