Fan med!

Livet pluttrar på, jag har åkt på världens dunderförkylning sture :( jag som aldrig blir sjuk.. Fy fan så jag mår! 
Jag antar väl att jag har förtjänat det på något vis.
Envis som jag är har jag varit i verkstan hela dan och bland annat målat en kortsida på en byggbarack. Nu är jag totalt slut och genomsvett! Hade det inte varit för den förbaskade febern som kommer och går hade livet känts liiiite lättare åtminstone för det är inte meningen att man ska bli svimfärdig av att torka bordet :P men men, tids nog ger det väl med sig hoppas jag. Risken finns väl för att jag ger skräpet till Fredrik :/ det blir bad när jag kommer hem och sen intar jag nån slags vågrätt position i soffan med täcke och näsdukar. Kanske en sup hostmedicin och nån puff nässpray innan!
Jag har aldrig känt såhär stark dödslängtan förut tror jag :(

En semla lyxade jag till det med iaf ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback