Detta ständiga dåliga samvete :(

Som det ser ut bor barnen hos Tom och hos mig varannan helg pga att dom valde att flytta till Mullsjö och Novalie börjar förskoleklass efter sommaren.. Vareviga dag tampas jag med ett fruktansvärt dåligt samvete för att jag inte finns där för mina barn :( sen dagen jag tog ett positivt gravtest med Novalie är det barnen jag levt för! Jag har varit nöjd med att "bara vara mamma".
Nu ser det inte ut så längre.. Sista timmarna på söndagskvällarna är hemska, Novalie gråter och frågar hur lång tid det är kvar och vid lämningen så är Wiggo jätteledsen och vill inte släppa mig :( i söndags körde jag därifrån med tårar i ögonen och värk i mammahjärtat.. 
Idag fick jag ett sms om att vi behövde prata om Novalie men inte över telefon. Så nu ligger jag här och kan inte sova för jag inte vet vad det gäller. Jag funderar och funderar och försöker samtidigt tampas med det förbaskat dåliga samvetet! 
Vad jag älskar dom mina små liv <3

Till Novalie och Wiggo
Om ni någon gång i framtiden läser det här vill jag att ni ska veta att alla beslut som tagits har varit för ert bästa! Jag har inte på något vis valt bort er för ni är det finaste jag vet, jag vill bara att ni ska få en trygg och stabil vardag som ni förtjänar.. Och just nu har er pappa den bästa möjligheten att ge er det.
Jag tänker på er dygnet runt, det första jag gör när jag vaknar och det sista jag gör innan jag sommar. Jag älskar er så mycket så det värker i hjärtat, mina fina barn <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback