då kan vi göra det officiellt.

Den 1a juli flyttar jag tillbaka mot Habo, till Fagerhult närmare bestämt.
Ska vara noga med att påpeka att vi INTE gjort slut utan väljer att bo isär för att få en bättre vardag. Som det ser ut idag kör jag barnen 8 mil/dag till och från dagis och det är inte hållbart i längden oxh Sixten går på dagis i Huskvarna.
Livet tillsammans med tre barn är påfrestande, särskilt när dom inte ens är våra gemensamma. Jag gör på ett sätt som förälder och han på ett annat så det är bättre vi sköter den biten själva nu när barnen är små så får vi se vad framtiden utvisar :) mina barn kommer alltid gå först och just nu känner jag att beslutet jag tar är rätt och bäst för deras skull. Dom kommer få en stadigare vardag och med sina pappa närmare och det är nog en trygghet för dom även om vi fortfarande kommer att ha varannan vecka.
Det är bättre att agera innan även förhållandet tar slut, för det vill jag inte :) det bästa av allt är att vi komme
r bo i radhus! Trädgård, inga släpande uppför trappor och lagom yta för oss tre med lekplatsen på innergården. Vi kommer slippa dessa hemska grannar, mord och misshandlar som det varit mycket här nu det sista.
Så vet ni det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback