borta bra men hemma bäst, eller?

Nu är vi hemkomna från mormor i Dalarna.. som vanligt är det alltid lika jobbigt att åka hem :( tillbaka hem till vuxenlivet och alla måsten utan mamma vid min sida. Hur gammal jag än blir kommer jag alltid vara mammakär!
Denna gången åkte jag och barnen själva, så det var skönt att komma hem till min bättre hälft :) för varje gång vi åker går resan bara bättre och bättre! Både upp och ner hade jag glada och trevliga barn, det är ju ändå några timmar i bilen.. brukar försöka tajma aå man drar när Wiggo börjar bli trött, då kan Novalie se på film och sen roar dom varandra :)

Denna gången såg jag även till att åka upp en sväng till Lisa med <3 det var alldeles för länge sen :(


Påminns ständigt om den tid som varit <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback