ny vecka!

En hel helg till har passerat och imorgon är det måndag igen och då kommer trollen :) Wiggo har varit hemma hela denna veckan med så nu hoppas vi på en frisk kommande vecka!
Helgen har varit lugn. I fredags jobbade jag en delad tur och igår var vi först på veteranmarknad i Skillingaryd sen en sväng på marknaden i stan. På kvällen igår var vi ut en sväng till Sofie och Björn i Tovrida och idag blev det sol på balkongen för att sen åka och träffa tjejerna på en fika i värmen :)
När jag kom hem passade jag på att ta en stund vid symaskinen för i veckan kommer det inte finnas tid. Det blev några kjolar till Novalie som jag blev riktigt nöjd med!

Snart är det dags att krypa ner i sängen med min mysegon <3 tanken på att sova själv när jag flyttat ger mig kalla kårar..


Innan avfärd till marknaden


Dagens frukost!


Novalies kjolar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback