Astma?

Jag överlevde både födelsedagen och lördagkvällen! Nu är måndagen här och jag känner mig mer död än levande, barnen kom igår och 06.00 är visst en jättebra tid att gå upp..
Än har jag inte bestämt vem som ska gå till dagis och inte. Wiggo har hosta, men jag misstänker astma och tanten på 1177 var redo att hålla mee mig. Eftersom vårdcentralen inte bryr sig och vi inte ens får komma dit längre när vi ringer så ska jag idag försöka få tag på barnmottagningen och hoppas att dom har tid att kolla upp det. Är det nu så att det är astma han har så kommer jag anmäla vårdcentralen och begära hela hans journal utdragen för att se exakt hur många gånger vi sökt hjälp!

Nu ska jag ta min onda mage och mitt pissiga humör och göra iordning barnen. Jag vet att Wiggo har en överraskning åt mig i byxan.
Hoppas ni får en bra dag!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback