today is the day.

Upp och hoppa snigelsoppa! Fredriks väckarklocka ringde för 45 minuter sen, gissa vem som är uppe? Ja inte är det han iaf :P
Idag är dagen vi får nycklarna!! Vid 14.30 gör dom besiktningen och går allt igenom så är den vår sen :)
Jag har ju funderat lite på hur vi ska lyckas fylla ut barnens rum med tanke på att dom haft så litet här aå har dom inte behövt så mycket möbler. Men igår gjorde jag ett kap!
Kikade lite på blocket efter en ordentlig spjälsäng till Wiggo och då kom det upp ett helt mammutset! Hon hade lagt ut det för 1500:- och sen sänkt det till 1200:- men jag fick det för 800:-
Det var spjälsäng med sida man kan ta bort, byrå med tre lådor, bord och två stolar och 4 vägghyllor! Jag är nöjd :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback