Spontantripp

I helgen har vi varit barnfria, som vanligt när man inte har dom så blir man lite rastlös och har inte så mycket att göra, så igår kom Fredrik med idéen att vi skulle ta en spontantripp till Ullared. Det är så mysigt att göra nått tillsammans och umgås utan tv, dator eller andra (förutom dom 1000-tals människor som med var där).
Nu är vi iaf på väg hem, trötta och jävliga! Julklapparna till barnen är klara iaf :)
Sen blev det ju lite annat smått och gott med såklart, lite kläder till oss, underkläder till barnen, sängkläder, spel och lite annat kul!
När vi kommer hem ska vi packa upp lite sen ska jag minsann ta en varm dusch och lägga mig i sängen och läsa :) mina 10 böcker kom igår så jag har att lösa ett tag. Måste ladda upp för imorrn kommer trollen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback