inget kan stoppa mig nu!

Idag känner jag att livslusten är på TOPP! Ingenting kan förstöra denna dag :) 
I onsdags var vi och kollade på en lägenhet och på torsdagen skrev vi en intresseanmälan och idag fick jag klartecken om att vi fått lägenheten!! 
Så idag ska vi ner och skriva papper och om allt går som planerat så blir det inflytt redan till helgen som kommer! 
Förstår ni min lycka? Vi slipper nu bo med alla barnen i denna pyttelilla lägenhet, eller pytteliten är den inte men den är lite dåligt utformad.. Gigantiskt kök och tvättstuga och pyttelitet sovrum. Som det ser ut idag så delar Novalie och Sixten rum, jag, Fredrik och Wiggo sover i vardagsrummet. Det är inte riktigt opimalt. 
I nya lägenheten kommer Novalie och Sixten troligtvis fortsätta dela rum eftersom dom har våningssängen, Wiggo får eget rum eftersom han ska ligga och sjunga klockan fem på morgonen och jag och Fredrik delar av vardagsrummet och gör en mysig hörna där för att underlätta med barnens sömn så det slipper väckas hit och dit :)
Jag känner att det här kommer bli jääääättebra! Det finns balkong, badkar och en fin lekplats utanför. Och framförallt ett ordentligt KÖK! Ni som vet hur vi har det nu kan ju bara tänka er vad jag ska baka och laga mat i framtiden ;)
 
Så ni som inte har något bättre för er mästa helg, vi behöver både barnvakt till Wiggo och Novalie och flytthjälp :) 
Någon som känner sig manad?
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Härligt!!!

2013-11-25 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback