Rena rama Bahamas!

Idag har det varit lite ljummet, eller nä skitvarmt!! Nej jag klagar inte, jag bara påpekar det ifall någon missat det ;)
Efter att ha lämnat Novalie imorse så åkte jag och Wiggo hem och myste, min lilla fis börjar bli så stor nu! Snart kryper han, han har fått två tänder och är så mycket med! Han har stenkoll på omgivningen och framförallt på Novalie! Så fort hon är i närheten så är det hon som drar hans uppmärksamhet. Det bästa sin finns är att se dom tillsammans och skratta och busa :)
När det var dags för hämtning tog jag och Wiggo en promenad bort till dagis i den stekheta solen.. För en stund trodde jag nästan att jag skulle dö, varmt som satan!

Ikväll blir det grillning med frugorna, Tony och Towe :) först skulle vi spela minigolf, men det blev det inget med och lika bra är väl det, för det är jag så kass på!!

På väg hem från dagis <3 min fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback