Skenande känslor

Har haft en underbar dag idag! Hela dagen har jag umgåtts med min Lisa.
För några timmar kändes allt precis som vanligt, sådär som det var förr <3 fan att det ska vara så långt..
Någon helg framöver ska jag åka upp en heeel helg och bara vara!
Det är lika jobbigt varje gång att åka därifrån :(
Jobbigt blir det igen när vi ska åka ifrån mamma...

Barnen var hemma med mormor och dom hade haft det jättebra! När jag var tillbaka hit hade både Novalie och Wiggo tvärslocknat.. Mina små älsklingar!
Jag älskar dom av hela mitt hjärta, men jag kan nog ärligt erkänna att hade jag inte haft dom så hade jag nog flyttat upp för länge sen. Men har man två barn och en karl kan man inte bara släppa allt och flytta 30 mil! Inget jobb och ingenstans att bo, det går ju inte! Hade jag varit ensam hade jag kunnat bo hos mamma i väntan på jobb men med barn måste man ha en säkerhet.
Vi blir kvar i Svensson-neighbourhood för vi har det väldigt bra där även om mina känslor skenar varje gång vi kommer hit..

Nu är det sovdags för imorrn ska vi vara pigga och utvilade! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback