Påskafton

Idag har vi varit uppe hos Toms föräldrar i Mullsjö och ätit påskmat och varit på påskäggsjakt!
Alltid lika trevligt, och lika mätt som vanligt blev jag!

Nu är det äntligen kvällen! Barnen sover så gott i sina sängar och karln min är ute och har det kul med sina kamrater.
Jag har stängt av tvn och tänt lite doftljus, och njuter av tystnaden och ensamheten! Sååå himla skönt! :) egentligen hade jag väl kanske inte velat sitta här och glo ensam men jag har inte så mycket att välja på tyvärr.
Påskafton är ju desamma som juldagen - supardag! Och eftersom jag var ut igår så var det Toms tur ikväll.
Oooooch alla mina vänner är ju också ute och kalasar eftersom dom inte har barn ;)
Men jaja, det får bli ett bad och sängen tidigt ikväll!
 
Förresten!! Den 18e åker jag till Dalarna till min Lisa!!! <3 
Åhh vad jag längtar! Jag känner att jag faktiskt behöver något att se fram emot, och det gör jag verkligen!
19 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback