som en blixt från klar himmel

Ja lika fort har Wiggo blivit bättre, han kräkar knappt alls längre..
Jag fattar faktiskt inte det här :S blir det likadant igen tänker jag faktiskt be om att få komma till barnmottagningen! Hoppas bara han kan lägga på sig lite nu med när han får behålla maten!
Det händer saker med honom nästan varje dag :) nu griper han medvetet efter saker, sitter kortare stunder utan så mycket stöd och jag anar även 2 tänder i underkäken!

På tal om nått helt annat, igår blev jag så fruktansvärt illa till mods på Ica maxi.. När jag precis kommit in i affären så står det en kvinna vid ingången, med ett barn i Novalies ålder och en bebis på några månader. Bebisen ligger i babyskyddet i kundvagnen och skriker för fulla muggar! Jag traskar vidare in i affären och hon går efter och bebisen bara fortsätter att skrika.. Sen svänger jag av och hon fortsätter, likaså bebisen! Nu pratat jag inte om lite ledsen utan helt hysterisk! Det såg knappt ut som om hon brydde sig, en annan blir ju jättestressad!! Man kan ju iaf prova att ta upp den lilla.. Jag hörde den genom hela affären :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback