Frustration

Jag blir tokig snart! 
Wiggos kräkande fortsätter, vi är nog inne på andra eller tredje veckan nu igen.. Nu har vi kört snart en hel vecka med helt mjölkfritt för både min och Wiggos del, men det fortsätter ändå. Idag har det om möjligt varit ännu mer än vanligt. 
 
På förmiddagen gick vi bort med grannarna till dalen och åkte pulka och sen gick vi hem till oss och tog en cupcakefika, eller alla utom jag som fick titta på.. Sen började det pratas om middag och vi bestämde att det blev tacos hos dom idag :) så himla trevligt!
Wiggo kräkade ner sig själv och deras golv både en och sju gånger...
Funderar på vad man ska bära sig åt? Gossen behöver ju få i sig maten för att få tillräckligt med energi för att gå upp i vikt och kunna utvecklas! Efter såhär många dagar så känns det som om det kanske inte är mjölkallergi iaf? 
Jag vet faktiskt inte.. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad jag har hört så får man testa i två veckor. Men vet inte hur det är när han är så liten :/ hoppas han blir bra snart!!

2013-02-16 @ 18:27:36
URL: http://nittonarochblivandefru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback