Det hände här

Så har det sänts, programmet om Habo som vi väntat på sen i höstas :) det var lite spännande och en aning skumt att se lilla Habo på tv! En del kända ansikten såg man, bland annat grannen som har en liten butik.
Jag tror minsann vi ska ta oss en tripp till Falks grav när det blivit lite varmare ute! Tycker det är lite intressant faktiskt.
Vi bor ju trots allt i Sveriges bästa kommun - två år i rad ;)

I övrigt är allt som vanligt här hemma, Novalie var på dagis igen efter två veckor idag. Wiggo babblar järnet, jag ser en vit prick i hans mun och han har dessutom lärt sig blåsa bubblor med sitt saliv! Fantastiskt.. Ungen är dyngsur från topp till tå!


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid! BF 27/3 <3

Hej hej,

jag har en toppentävling igång på bloggen där man kan vinna en Carena lieback lux sulky värde 749 kr.

Var gärna med! Om du inte gillar såna här kommentarer ber jag om ursäkt.

Ha en bra dag!

Tävlingen hittar du här: http://yarp.blogg.se/2013/february/tavla-om-en-carena-sulky-lieback-lux-2.html#comment

2013-02-27 @ 08:48:18
URL: http://yarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback