Dags för lite update va?

Eller vad säger ni?
Det har varit lite ont om tid det senaste med dop och allt vad det har varit. Dom senaste kvällarna har jag dessutom spenderat vid symaskinen och sytt lite kläder till barnen :) det är ju enbart kvällstid som man kan ta sig några minuter och göra det man själv vill.
Iaf så har jag fått ihop ett varsitt sett till dom med svampar! Jag älskar ju när det matchar!

Dopet blev iaf riktigt lyckat! Wiggo skötte sig exemplariskt i kyrkan och sa inte ett knyst. Det enda som hördes från honom mellan psalmer och böner var smackandet från när han sög på sina händer! Det bästa utav allt var ändå sången, min lilla ängel som Lisas lillasyster Michan sjöng. Ögonen tårades och armhåret reste sig givakt!
Efteråt blev det fika i församlingshemmet och Wiggo fick massor med fina presenter, tack <3

På måndagen var allt som vanligt igen och vi hade en slappardag här hemma jag och mina skruttungar, pappsen var återigen på jobbet efter helgen.. Och igår och idag har Novalie varit på dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback