räddaren i nöden?

Efter gårdagens kväll med bråk och skrik med Novalie bröt jag ihop och kände mig värdelösare och mer misslyckad än någonsin förr!
Efter 45 minuter med Tom i telefon fick allt att kännas en smula bättre :) vi må va separerade men han är fortfarande en person i mitt liv som betyder mycket, först och främst är han ju barnens pappa, men efter 5 år tillsammans känner man varandra utan och innan!

Hur som så hoppas jag att jag hittat en lösning som kan få henne koppla av när det är läggdags! Såhär har det varit nästan varje kväll i flera månader..
Det kostade mig 400:- men funkar det kunde jag betalat flera tusen! Efter dagis åkte vi hem och lämnade av Wiggo med Fredrik sen åkte jag och Novalie och köpte en rosa cd-spelare och två talböcker :) ni kan aldrig förstå min lycka när barnet kommer och FRÅGAR om hon inte får lägga sig snart!
Jag jublade inombords ;)

Nu ska vi ta ett bad och bara ta det lugnt :)




Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Vilken bra ide det där!
Inte kul att avsluta dagen/kvällen med bråk och tjaffs...:-(

2013-12-05 @ 21:59:50
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Mamma/mormor

Härligt! Hoppas att hon somnade lugnt och stilla till sagorna också!!! Puss på er!

2013-12-05 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback