dagen började iaf bra.

Fint väder blev det som utlovat! Upp skulle vi i hyffsad tid var tanken så vi kom iväg i tid till Borås djurpark, det blev inte så. Jag vaknade vid liv vid 08 och tänkte att det var ju en superbra tid! Sen att jag la ner huvudet på kudden och somnade om igen var ju kanske mindre bra.. Så strax innan nio vaknade jag igen, med en smula panik över hur mycket klockan var..
Varför ska det vara så svårt att komma upp? Efter att vi lämnat Wiggo hos pappa kom vi iallafall iväg till slut och vi hade en jättebra dag med bara ett lite större utbrott så vi fick ta en andaspaus utanför tigrarna.
Hemvägen gick också bra! Alla sov - lugnt och skönt ;) seeeeeen gck det utför.
Lite mat i magen och Wiggo in i duschen efter att ha inspekterat morfars gräsmatta med skalpen, sen var det ju sovdax.
Wiggo vägrar sova och bara ställer sig upp och slänger nappen över kanten på sängen och Novalie och Sixten lever rövare i sängen och kommer med 200 ursäkter till varför man inte ska sova.
Den lilla rackaren somnade till slut, men innan maktspelet mellan mig och Novalie var över hade han hunnit vakna 4 (!!) gånger av gap och skrik...
Vet inte riktigt vad det är med dom, båda har varit jättesmidiga att lägga och nu blev det såhär. Det är kanske deras sätt att reagera på seperationen och allt som händer runt om? Det är så tråkigt att behöva vara arg bara eftersom jag inte träffar dom så ofta :(
Själv är jag nu helt utslagen och svettig som en gris i denna värme, men fönstret går inte ha öppet för det luktar som om nån lagt 20 döda getter utanför. Bilens AC lockar väldigt mycket nu!
 
Nu ska jag ta mig en svalkande dusch och hoppas på att morgondagen slutar bättre än idag.. På dagen ska jag ta med mig dom 3 små änglarna upp till pappa medan Fredrik lagar Ellans bil så hon kan köra både framåt och bakåt.. Sen tänkte jag försöka hinna med en date med Therese också! På söndag ska vi åka ut till Fredriks mamma :) det är skönt att ha lite att göra så barnen håller sig lite sysselsatta, och kanske somnar på kvällen då ;)
 
Oavsett så är dom det bästa som finns <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback