Kontroller hit och dit

Så var det äntligen slut på denna dagen! Jag är såå trött efter att ha ränt runt hos både barnmorska och specialmödravård!
Det började då hos ett besök hos barnmorskan och det tog väl en kvart eller nått. Kisseprov, blodsockervärde osv såg jättebra ut. Det var även första gången jag fick väga mig sedan inskrivningen och jag har endast gått upp 1,5 kilo.. Jag är ju lite pluffsigare sen innan så det var inget att oroa sig för.

Sen bar det av till sjukhuset för ett tillväxtultraljud. Det var lite svårt att mäta så det blir tillbaka om 2 veckor för att kolla igen och jämföra med dom värden dom fick fram idag. Dock redan på måndag ska jag tillbaka och göra ett flödesultraljud.
Det verkar bli samma procedur dom med Novalie :/ fram och tillbaka till sjukhuset..
Det är ju iof skönt att man har lite extra koll med tanke på hennes låga födelsevikt.

Nu ska det sovas minsann! Ögonen går i kors.. Såhär gott var det någon som somnade på soffan efter dagis idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback