Sömnlös natt

Ammar och tittar på något meningslöst barnprogram på Barnkanalen med Novalie. Vad hände med Skurt och Björnes magasin?
Ögonen går i kors efter nattens bravader.. Novalie skulle minsann INTE sova efter att hon hade varit upp och kissat vid 03! Lagom tills hon hade somnat vaknade lilleman och ville ha mat och eftersom det är mig pattarna sitter på så var det bara till att kliva upp igen.. Tror klockan var närmare 05.30-06.00 innan jag somnade om.

Sen var jag så trött så jag reagerade inte ens när Novalie vaknade igen! Tom gjorde henne iordning och fick iväg henne till dagis och jag och Wiggo sov vidare till klockan var närmare elva..

Nu är det kväll igen så nu är det amning som gäller ;)
Min torra och hormonplitiga pojk och min supertrötta tjej <3 så går det när man inte sover på natten.. När Wiggo ätit klart för denna gången ska det serveras lite gröt till madame, sen blir det bums i säng..
En liten bild på eftermiddagsmys i soffan med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback