Solsidanpremiär :)

Så var ännu en helg över! Inte för att det gör mig nån skillnad förutom att jag blir ensam hemma på dagen imorrn, lite skönt om jag får säga det själv efter att ha haft en ynklig karl på soffan en hel vecka!
Inte nog med det så har han gett mig äcklet, hostar som en galning och allmänt seg. Men maten lagar sig inte själv för det och Novalie behöver en något sånär fungerande vuxen.
Med detta har vi nu bevisat att man är INTE döende för att man är förkyld!! ;)

Novalie och jag har varit ute på en liten promenad i eftermiddag, man dör nog inte av lite frisk luft heller..
Ikväll ser vi fram emot nya avsnitt av solsidan! :D

Du är välkommen ikväll lille vän! (Men vänta tills efter solsidan bara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback