Resultat:

Okej, resultat av gårdagens försök:
Sårig käft och körig mage, det har inte hjälpt ett skit med andra ord!
Kom ju dessutom på att jag inte är så förtjust i ananas..
Nu är det ju iof ett litet tag kvar och det kan också vara anledningen till att inget händer, att bebis inte är färdigbakad än.

Idag skiter vi i sånt där och kör allvarligt snack istället! Men den första avkomman har ju aldrig lyssnat på sin mor, så varför skulle nummer två göra det?

Färdknäppen rekommenderar ju iof barnmorskorna till och med, men jag googlade lite igår och för att det ska ha någon effekt så bör man sexa minst 3-4 gånger på raken! Vilken höggravid kvinna med hemorojder och körig mage orkar det då? Dessutom är ju lille karl fortfarande lite smått döende och tycker synd om sig själv..

Jag får väl vänta helt enkelt, satsar väl på igångsättningen som blir av om inget händer, och det tror jag inte det kommer göra..


Kommentarer
Postat av: Satu- med 4 småttingar och gravid

Haha, det går inge bra alls, vi har inte bestämt något namn ännu...:/ Hur går det sjäva? Har ni något namn till lill*n?

Svar: Ja vi har ett ganska "säkert" namn :) sen får man ju se om man tycker att det passar :P
Novalies Mamma

2012-10-10 @ 13:12:12
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Satu- med 4 småttingar och gravid

Va spännande!!! Är jätte spännande att kika in här och se vad ni får för en liten filur, pojke eller flicka!;-)

Svar: Den som lever får se haha! :D Kul att du kikar in med jämna mellanrum!
Novalies Mamma

2012-10-11 @ 10:29:36
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Satu- med 4 småttingar och gravid

Har din blogg som app på mobilen, så jag kikar in varje dag :)

2012-10-11 @ 13:28:16
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback