Mjölkko it is

Dagen lider mot sitt slut och det är strax dax för sängen. Jag är inte så värst trött men jag vet innerst inne att jag måste sova, fast allra helst skulle jag vilja ligga kvar här i soffan och titta på min fina son <3
Vad har jag gjort för att förtjäna 2 så himla fina barn?

Som vanligt på kvällen har vi kört amningsmarathon, men lik förbannat kändes tuttarna som sprängfyllda heliumballonger så jag fick ta pumpen till hjälp så jag kan sova gott tills det är dags för lilleman att äta! Jag är glad så länge det finns mjölk eftersom det var så struligt sist, så nu bunkrar jag upp halva frysen med mjölk ifall att det skulle bli likadant..

Imorgon är det ny vecka! Inte för att det berör oss så värst mycket eftersom vi är hemma allihop imorgon med :) Novalie går ju bara tisdag, onsdag och torsdag på dagis nu sen Wiggo föddes.
På tisdag kommer mina gamla arbetskamrater på besök och gud så kul det ska bli att ses igen! En hel evighet sen sist!

5 minuter pumpning: 1,5 dl


Kommentarer
Postat av: Satu med 4 småttingar och gravid

Jisses va bra jobbat! :-) Skönt när ambingen funkar! Här vet jag knte hur det blir med det, har inte ens vågat tänka...
(Ammade bara flickorna ca. 2-3 veckor sen gick det inte alls...kr

2012-10-22 @ 10:05:42
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback