Mjölkförrådet

Kvällen har spenderats i goda vänners sällskap :) jag och Wiggo har varit hos Therese ikväll och umgåtts tillsammans med henne och Jezzie.
Barnet som alltid sover och är den mest harmoniska i världen har varit lite "smågnällig" om man kan kalla honom det. Han har velat ligga vid bröstet mest hela tiden, och det är klart han får! Efter bara några sugtag har han somnat och mammans första tanke var nej han håller på och bli sjuk!
Så fel man kan ha ;) tanken slog mig sen att det säkert inte finns så mycket mjölk nu till kvällen.. Så när vi kom hem provade jag att pumpa för att se vad som fanns. Hela 40 milliliter fanns det! Inte konstigt att lillgodisen varit lite kinkig, han var ju hungrig!

Så nu har jag plockat fram lite ur frysen som han får sen när han vaknar så han sover gott :) planen är nu att pumpa på morgonen efter att han ätit sin frukost så finns det lite till kvällen och ta av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback