En härlig tisdag!

Idag har varit en så bra dag!
Var uppe en sväng på morgonen och pumpade ur pattarna lite, gav barnen frukost och kammade Novalies hår. Sen gick jag och Wiggo och lade oss igen och Tom fick ta över dagisproceduren med påklädning och transport.
Vet inte vad klockan var riktigt när vi gick upp men utvilad var jag :)

På eftermiddagen kom äntligen Jennie och Emma och deras småtjejer på 2 månader efter att vi fått skjuta på det pga sjukdomar och skit.. Det var verkligen kul att ses igen! Och herregud vad liten Wiggo ser ut jämfört med deras flickor. Tänk att han också ska bli stor!
Vi fick en helfräsig blöjtårta som Jennie gjort och sen käkade vi lite fruktsallad och pratade mellan matningar och blöjbyten! Måste absolut göras om :) får ta och bege mig ut till forserum nästa gång!

Nu sover både stor och liten så nu äntligen ska jag se klart på sista delen utav torka aldrig tårar utan handskar! :) sen blir det sängen tidigt ikväll för imorgon 9.30 kommer BVC på hembesök så jag lär ju snabbstäda lite på morgonen så hon slipper snubbla in..


Kommentarer
Postat av: Fiia

Hehe ja hon är duktig och på hittig min syster :-)
Hoppas allt är bra med er och lilla Wiggo otrolig fin är han :-)
Kram Fiia & Melina

2012-11-11 @ 23:55:27
URL: http://Melinasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback