Dag 2 med nyfödd bebis

Dagen har varit bra! :) Novalie myser på för fullt med lillebror! Han är bara min säger hon, ingen annans lillebror! Och där har hon ju helt rätt.
Vi var in en sväng till bb-hemvård i eftermiddags för en s.k tidig-hemgång-kontroll. Dom kände så livmodern dragit ihop sig och sen kollade dom Wiggos bilirubinvärde och han blev godkänd :)
Imorgon ringer dom bara hem för att se hur det går och på tisdag ska vi dit igen för sista besöker om allt ser bra ut, sen blir vi utskrivna!

Han är fortfarande en väldigt lugn liten kille och säger inte alltför mycket.. Han och Novalie är som natt och dag när hon var nyfödd! Hon skrek dygnet runt och jag var så trött och slut och bara grät till slut.. Nu mår jag toppen! Sån fin liten familj har jag
Han har även premiärbadat ikväll, det var väl sådär populärt ;) han gillar inte att bli avklädd över huvudtaget..

Mina fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback