Söndagssvammel

Så var ännu en helg över, men som vanligt berör det inte mig så värst mycket..
Nu är det Toms sista pappavecka innan han går tillbaka till jobbet igen :( jag måste då ställa om mig till och börja klara mig helt själv med helan och halvan.. Undrar hur det ska gå? Dom 2 första veckorna har jag dessutom ingen bil och kommer behöva traska bort till dagis med Novalie. Jag kommer ju inte hinna hem innan det är dags att vända igen!

Gårdagen blev som sagt förstörd av huvudvärken, men idag har det inte varit så farligt. Kände av det en sväng imorse/förmiddags men det gav med sig efter ett tag :) jag har iaf fått tummen ur röven och beställt tid för synundersökning nu, kan ge mig fan på att det beror på det med tanke på att mer eller mindre alla på båda mina släktsidor har glajjs.. Jag har hur som klarat mig ganska länge utan om det skulle behövas.
Den 27e får vi veta..

Bla bla bla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback