Amningsdilemma

Gud vad tiden går! Imorgon är det 6 veckor sen jag tryckte ut lillgodis genom skönheten..
Han börjar bli en stor pojk och vi har nu fått dom första medvetna leenden :) man blir alldeles varm i hjärtat! Jag verkligen längtar till första riktiga skrattet och såna saker <3

Dock har det gått sådär med amningen, igår var han ganska gnällig, japp, bebisen som inte säger ett ljud annars var inte alls på bra humör!
Troligtvis finns det inga mängder med mjölk och lillbebis blir så arg när inget kommer! Han suger som en tok, sen kör han in hela huvudet i tutten och sen släpper han taget och gallskriker, och sen om igen. Igårkväll när han skulle äta sista målet innan natten pumpade jag ur för att se hur mycket som fanns, 50 hela milliliter fick jag ut!
Det blev till att plocka fram ur mjölkförrådet ur frysen och ungen blev som förbytt!

Nu ammar vi järnet och pumpar som galningar för att hoppas öka produktionen, hoppas bara min kropp fattar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback