Så vart det kvällen igen

Novalie har lagt sig för natten och lugnet infinner sig i det lilla torpet i Habos djupa skog.
Dagen i sig har väl inte varit jättespännande för min del, upp och hoppa tidigt, jobbat över nästan en timme, in och handla och sen halvdog jag på trappan i solen innan jag fick för mig att rensa lite mer ogräs..
Nu ska jag plocka lite inne och försöka få ordning i tvättstugan innan jag går och lägger mig igen!

Imorgon ska jag ringa barnmorskan och höra om hon vill lyssna efter bebis hjärta, jag är så orolig hela tiden :/ det sitter i sen missfallet tror jag.. Dessutom har jag haft huvudvärk dom senaste dagarna så kanske en liten koll på järnet skulle sitta fint? Vilken skillnad det är på kontrollerna när man väntar första och andra, egentligen är det inget besök hos mvc först efter ultraljudet denna gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback