Söndagssvammel

Ännu en vecka har tagit slut och därmed helgen också. Fredag och lördagkväll jobbade jag så idag har vi haft söndagsmys på kvällen. Annars har vi inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt, min enorma trötthet kvarstår men med sovmorgonen imorse kunde jag skippa middagsluren. Lite städning har det ju självklart blivit med, det är skönt att ha det klart inför veckan..

Ikväll saknar jag Lisa massor :( så långt borta..




Vi har även sagt tack och adjö till den gamla granen, den fick inte ligga kvar när jag rensade häromdan. Vi köpte ju en ny av en anledning, den gamla barrade! Läser man andra raden på paketet så står det att den inte ska barra, jävla lurendrejeri!



Okej, med 27 år på nacken kan jag väl förstå att man inte mår så bra, 11 månader om året i en låda och några veckor klädd i krimskrams..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback