Jaha upp och hoppa igen!

Haft en gräslig natt och knappt sovit ett skit, förutom det vanliga har jag fått en vagel i ögat och läckt bröstmjölk i halva sängen. Ja ibland är livet underbart!
Å andra sidan blev jag glad när Novalie kom ner och trosorna var torra! Igår struntade vi i att sätta på en blöja och jag kissade henne innan jag gick och la mig, och det gick visst bra :) vi försökte ju för ett tag sen, men då blev hon sjuk mitt upp i allt ihop så det försöket avbröts efter n2-3 nätter, men nu är hon nog redo!

Idag blir det till att jaga sotaren som skulle kommit igår men inte dök upp och ikväll kommer Alexandra och Göran :) Tom han ska lämna gräsklipparen som inte fungerar och ringa och försöka få klartecken om vi får en container till fredagen så skräpet kan hivas som ligger ute på grusplanen.. Ja herregud!
Juste, läkaren måste jag få tag på med..

Igår var vi och skrev på papprena för radhuset, och jösses vad bra det känns! Den första augusti får vi tillträde till det nya, men det känns som en evighet..
Vårt hus ligger nu ute på hemnet och på 3 dagar är det 810 stycken som varit inne och kollat på det. Någon borde ju vara intresserad tycker jag! Visningen blir på söndag och då hoppas jag halva Habo kommer! ;)


http://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-habo-gustav-adolf-habo-kommun-gullskog-5-3906359


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback