Huset

Ja nu kanske det inte är någon nyhet längre, många vet redan om det.
Jepp vi ska sälja huset och flytta in till samhället!
Dom senaste dagarna har bestått av rensning och undanplockning av saker för imorgon kommer dom hit och tar kort till internet.

Hur fan kan vi va så dumma och göra precis samma sak igen? Sist vi flyttade var jag också gravid, fast höggravid iof! Men då hade jag en lätt graviditet, det är inte mycket jag kan/vågar göra nu med min rygg som tar livet av mig..
Tidigt imorse var jag vaken 2,5 timme och hade ont och ingenting hjälper :( Tom den stackaren får göra allt..

Han är bra <3


Kommentarer
Postat av: ida tolshageni

Har ni fått tag på något nytt hus? Eller blir det lägenhet? Vore kul att komma och hälsa på er i huset har många minnen därifrån innan ni får det sålt. Kram

2012-06-05 @ 16:29:04
URL: http://oxov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback