En sväng till Ikea

Gårdagskvällen spenderade jag och Novalie med Therese, Ellan och Marie. Tom han har varit i Tyskland och haft sig, då ville jag inte vara ensam hemma under natten för jag gillar inte när det blir sådär hemskt mörkt och dessutom varnade dom för åska igårkväll..

 

Imorse for vi till Ikea för att äta en smarrig frukost för hela 10 riksdaler! Rena rama rånet ;) efter frukosten fick Novalie premiärtesta Småland medan jag och Therese gick i lugnan ro i kaoset och lullade. Hon älskade leklandet så det blir garanterat fler gånger dit! Inne på Ikea hittade jag lite fina saker till nya huset :) gud vad jag längtar tills jag får plocka upp och göra iordning!

 

Nu ska vi bädda ner Tom i sängen sen ska jag och Novalie äta godis och mysa! PS. Blogg.se appen suger fruktansvärt mycket just nu! Jag kan inte ens logga in..

 


En nöjd tjej efter lekstunden!

 


Lite fint till nya köket :) grytlappar, handdukar, 2 tavlor, 3 små burkar i plåt, 2 ljus, en vas med blommor och 2 krukor!

 


Nu står även bebis skötbord på torkning! Tänk vad lite färg kan göra :) köpte jag för 150:- träfärgat och tråkigt.
Sen ska det även upp lite tyg på sidorna och lite förvaringslådor på hyllorna så kommer vi ha allt vi behöver nära till hands!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback