ovanlig lördag.

Vilken dag! Morgonen skuttade igång vid halv åtta imorse när första barnet vaknade, Sara och Jonny var här med sina 3 knattar. När väl en vakna så blev det kedjereaktion och snart var alla uppe! Usch så seg jag var på morgonen!

Vid 3tiden fick jag världens chock när jag fick ett sms av Lisa där det står att hon krockat, det var så hjärtat stannade och jag blev iskall inombords :( sen att hon befinner sig sisådär 35 mil bort gör ju inte saken bättre.. Men vi tackar gudarna att det gick så pass som det gjorde <3

På kvällen bar det av mot Tenhult för lite härligt häng med goa människor hos Magnus och Madde :) Novalie sover hos farmor och farfar inatt så imorgon blir det sovmorgon!!

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback