nämen hej?

Kikade in lite för skojs skull för att se om det hänt något här. Det hade ju inte hänt så värst mycket men jag var in och tittade på besöksstatistiken, och tro det eller ej, men trots att jag inte lagt upp något sen den 30 december så är det ändå i snitt 25 personer som är inne. Att ni inte tröttnat när inget skrivs? ;)

Nyårsafton var jag upp till Dalarna och lurade skiten ur Lisa som inte hade en aning om att jag skulle komma upp och det var nog det roligaste jag varit med om på länge! Det var en superskoj helg med underbara människor <3
Sen blev det jobb i några dagar och denna veckan har jag varit hemma med Novalie som inte är alltför pigg med den feber som har gått upp och ner som en jojo och med en hejdundrande hosta!

Dom senaste dagarna har varit jobbiga (av privata skäl) men det ordnar sig nog så småningom. Det man inte dör av blir man starkare av!



Oförglömlig helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback