Hej Alvdeon!

Jaha då var det dags igen! Hon har hunnit vara på dagis en hel vecka utan att bli sjuk, men det varade visst inte längre än så..
Nu på kvällen när jag hade gått och lagt mig och var precis på väg att somna in så hör jag en jätteledsen tjej på sitt rum. När jag kommer in pratar hon om att det var en drake som satt på hennes kind och första tanken var ju att hon drömt en mardröm. Sen började hon hosta, riktigt djup hosta som låter som hon rökat i 30 år typ och när jag kände på henne var hon kokhet! Så imorgon blir det till läkaren igen. Nu vet jag inte hur jag ska lyckas pussla veckan med läkarbesök osv..

Jag blir tokig på riktigt snart vill jag lova! Mer än vad jag redan är..


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-02-29 @ 14:30:33
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback