Ständig oro

Vet inte vart jag ska börja.. Wiggo började morgonen med en bajsblöja, och sen en till.. Inget jag tänkte mer på just då, men sen var det en till runt 14-15, ännu en vid 17-18 och sen en till vid 22. Han har även kräkat en hel del efter maten :/
Det är nu vi kommer till det värsta.. Mig!
Så fort jag tänkte tanken kanske magsjuka så fick jag själv ont i magen, fick hjärtklappning och blev snustorr i munnen. Det är såhär min fobi visar sig!
Nu har jag dåligt samvete för att jag ens har gått utanför dörren dom senaste dagarna, och idag åkte till och med jag och Wiggo till Sara!
Jag kan ju fan inte stänga in oss allihop från oktober-maj :/
Men just nu känns det som om det vore det bästa för att slippa oroa sig hela tiden!

Nu sitter jag i Telefonkö till sjukvårdsrådgivningen för att höra hur bebisar reagerar om man äter nått dom är känsliga för.
Igår åt jag pizza med kebab och lök, på förmiddagen en hamburgare och chili cheese tops och sen chili cheese tops igen på kvällen! Jag skulle ju kanske inte bli jätteförvånad om det är maten han reagerar på, men jag behöver nog främst nån som kan lugna mig lite..

Hur hanterar man det här? Denna ständiga oro.. Jag har till och med kommit på mig själv med att hålla andan om nån passerar nära mig i affären!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback