Lycka! <3

Fick världens bästa julklapp idag! Det ringde på dörren på eftermiddagen och jag var säker på att det var någon som ville leka med Novalie. Men när jag öppnar dörren, vem står där om inte världens bästa Lisa?!
Vi har haft en jättemysig kväll! Efter att Tom kom hem från jobbet tog vi Wiggo med oss och åkte och hälsade på två av våra damer på hemtjänsten, jag har aldrig sett en av dom så lycklig som när hon öppnade dörren idag! Självklart hade vi med oss hennes favoritgodis :)

Kvällen med Lisa har känts som det gjorde förr i tiden! Vi spontanhittadepå saker när lusten föll på :) åh vad jag saknar det!! <3 tiderna förändras men jag uppskattar verkligen dom här små stunderna!

Även Wiggo fick bekanta sig med Lisa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback