Klarvaken..

Så var det natt igen.. Alla förutom mammas tjocka katt sover, och som vanligt vid denna tiden är jag inte ett skit trött! Runt 17-18 är jag dödstrött och skulle kunna somna hur lätt som helst men sen blir jag superpigg..

Imorgon är det dags att åka hem :( självklart kommer det bli skönt att komma hem till egna sängen och vårt älskade badkar men jag kommer sakna mamma <3 har haft lite småångest för att vi ska åka ända sen i typ tisdags!

Jag har iaf lite att göra när vi kommer hem! Vi måste ju först och främst handla mat och sedan packa upp alla saker, sen ska vi se om jag och Tom kan byta rum med Novalie, beroende på om vår säng får plats.. Hon har ju en del prylar den flickan och behöver lite mer plats!
Sen ska det även sys förhängen till Wiggos garderober, gardin och påslakan till hans säng, men det hinns nog inte imorgon ;)

Nu ska jag traska upp och se om jag kan sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback