Blogg.se - crap

Blogg.se appen klan man ju ta och stoppa upp nånstans där solen inte skiner, den har inte funkat på hela kvällen.. Inte nog med det, jag har inte kunnat se hur många besökare jag har sedan den 6e september trots att jag skickat intd mindre än 3 mail till idioterna som inte ens har vett och svara.. Jag är inte alls bitter! 
 
Skit i det nu! Idag har väl varit en sån där måttligt bra dag, Novalie har varit på ett FANtastiskt humör! Flippat ur för ingenting och varit sådär fruktansvärt uppkäftig som bara hon kan va.. Hoppas morgondagen blir bättre och att det är en pigg och glad Novalie som kliver upp ur sängen imorgon :) om vädret är hyffsat ska hon och jag gå bort till dalen och åka pulka!
Idag har vi haft besök av familjen i Fagerhult och sen lite senare kom min Lisa <3
Mogna som vi är så tittade vi på Bert och åt choklad ;) 
 
Idag är jag lite extra tacksam över min fina familj, min vän och mina söta fisungar!
Nog för att Novalie kan driva en till vansinne så är hon mammas flicka!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är min bästa vän, oavsett. Saknar dig fastän jag inte åkt hem än..

PUSS <3

2012-12-08 @ 00:32:40
Postat av: Satu med 4 småttingar och gravid

Va skönt att höra att jag inte är den enda som inte kommer in på blogg.se appen!!! Blääh!
Hur mår ni idag? Vi är nyss hemkomna från förlossningen, hade kraftiga förvärkar på natten, men som tur var fick vi komma hem nu på morgonen.:)

2012-12-08 @ 08:42:47
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback