Vecka 13

Vecka 13 idag! Läser man statistiken så är det oändligt lång tid kvar, men samtidigt känns det som det går så fort! Jag har vetat om att jag är gravid i 8 veckor, hela 2 månader! fortfarande syns det ingen mage, men det är klart, det är ju rätt mycket fett i vägen.. Hoppas jag får en söt liten kula till sommaren :) med Novalie syntes det inte förrän i vecka 20 eller nått och då var jag inte alls så stor som jag är nu!
Nu har den värsta oron för missfall lagt sig och det börjar gå in lite mer i mitt huvud att vi faktiskt ska få en bebis :)

I mitten på maj är det dags för ultraljud! Åh vad jag längtar <3 är faktiskt lite nyfiken på könet den här gången..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback