Fortsatt sjukskrivning..

Ja idag bar det av tillbaka till farbror doktorn för en besiktning igen.. Det var ju inte precis jättepositivt, finns nada att göra åt saken, bara till att vila. Och hur gör man det på bästa sätt med en överaktiv 2-åring?

Doktorn var ju iaf rolig, en dansk läkare vid namn MORTEN. Störtskön typ!
När han satt och skrev på datorn så gick det inget vidare, den gjorde visst inte riktigt som han ville och han säger "for i helvede" och jag kunde helt enkelt inte hålla mig för skratt. Där satt jag i det lilla klaustrofobiska rummet med en helknassig läkare som svät på danska! Hela situationen var rätt kul..
Sen skulle han kolla i kalendern, problemet var bara att han var på Januari 2011. Till slut fick han lite ordning på allt och sjukskrev mig till den 2a oktober.
Jag trodde han hade koll, ända tills jag kollade i papprena när jag kom ut. Då har han sjukskrivit mig till den 22a oktober! Får man så roliga läkare kanske man skulle gå dit lite oftare?

Skit samma, nu ska jag ta det lugnt. Ligga på soffan och halvdö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback