jag förstår inte.

Novalie har aldrig varit någon jättemorgonpigg unge, hon har vaknat runt 8-9 och det är helt okej! Nu det senaste har hon vaknat som senast vid 6 på morgonen, och igår redan så tidigt som 04.50! Det är inte helt okej däremot..

Problemet är ju det att jag har jobbat kväll hela veckan och är helt slut när hon ska upp så tidigt! Jag kan inte för all del i världen stiga upp 06 och sedan jobba kvällen och somna vid 01! Inte en chans..
Ska kolla med kommunen om det är tillåtet att jag lämnar henne tidigt även dom dagarna jag jobbar kvällen för jag blir en livsfara för mig själv och för andra om jag inte får sova (som igår 4 timmar!)
Idag är det iaf fredag och jag är ledig idag eftersom jag jobbar i helgen..

Jag skulle vilja sova i 100 år, Törnrosa är min största förebild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback