en helt vanlig/ovanlig svensson.

Jag sitter i min ensamhet och funderar, lyssnar på musik och umgås med datorn. Novalie har sovit i 2½ timme nu så febern finns fortfarande där!

Det är galet egentligen vad mitt liv har förändrats på så kort tid! För 3 år och fem månader sen träffades jag och Tom, jag var 19 år och hade inte ens gått ut skolan än!
Nu några år senare har vi köpt ett gult hus på landet, vi har barn och VolvoV70! Vi äter middag halv sex och vi har fredagsmys med chips och popcorn. Hej á la Svensson!
Vem kunde tro att det skulle bli såhär den där fredagkvällen  på krogen?

Ska jag vara ärlig så passar det här mig perfekt :) jag kunde inte ha det bättre! Men jag gillar faktiskt rutiner och jag vet med all säkerhet att jag har en fast punkt i mitt liv.
Nu ska ni inte tro att jag sitter hemma och tittar på rapport och virkar varje kväll, för det gör jag verkligen inte. På sista tiden har jag funnit en bra balans mellan "hemmalivet" och det "sociala livet" eller vad man ska kalla det.
Lika skönt som det är att vara hemma med familjen så är det minst lika härligt att få komma hemifrån och bara vara mig och inte mamma och sambo!
Jag ser ofta tillbaka på helgen i Kalmar som var helt underbar och även helgen uppe i Dalarna! Åhh vad jag längtar tillbaka <3 får se om man kan planera in någon liten resa framöver, men då får nog Novalie följa med till mormor!

Nu ska jag gå upp och se om jag får lite liv i min lilla tok! (som jag tidigare idag fick plocka ut ur torktumlaren)


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Oh ja :)



Hon kanske hade feberfrossa? Torktummlaren måste ju vara ett aldeles ypperligt ställe att bli varm på :P

2011-10-18 @ 15:56:46
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Tack för tipset :)

2011-10-26 @ 16:09:05
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback