många djupa funderingar.

Jag har visst mycket tankar ikväll! Jag skojar inte om jag säger att det här har jag hunnit tänka dom 2 senaste minuterna:

* vad lider jag av?
* kommer bilen gå igenom besiktningen?
* varför fastnar alltid knäckebröd i tänderna?
* jag åker nog upp till mamma i slutet av månaden
* vad gjorde jag på min 18årsdag?
* undrar vart Doris tagit vägen?
* vad ska jag ha på mig imorgon?
* jösses vad jag kommer sakna Lisa när hon åker till Dalarna
* hoppas inte Tom snarkar inatt

Det är inte lätt att vara jag! Nu ska jag ta mitt lilla stråk genom huset så jag får i mig allt jag ska innan jag beger mig uppför trappan.
Börjar i badrummet med två sprut nässpray, vidare genom köket där jag stannar till vid kylen och tar en sup slemlösande (vad äckligt det låter, slemlösande). Trippen går vidare mot vardagsrummet där jag lagt min ventoline!
Svammel svammel, god natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Eller tvärtom, kanske? Om jag slutar må illa, så jag klarar att köra bil...

2011-11-11 @ 15:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback