förlovning.

Så var dagen kommen, den första advent, den 27/11-2011. Det blev datumet då jag och Tom förlovade oss.
En dotter, en villa och en V70 senare ;) vem har sagt att man måste göra allt i "rätt" ordning?
Mitt lilla korvfinger ska nu vänja sig vid att bära ring!

Kvällen har vi spenderat hemma med en överpigg Novalie, en brasa, glögg och pepparkakor :)
Novalie var ju bra käck hon, hon påstod: Nu är jag en stor flicka, nu får jag dricka gölg! Haha jobbigt ord det där <3 trodde inte att hon skulle gilla det, hon är ju bara 2,5 år?!



En enkel förlovningring gör att man kan ha en flashigare vigselring sen!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilka fina ringar! Grattis till er :)

2011-11-27 @ 22:25:27
Postat av: Sarah

Grattis!



sv: Vi ska ta prover på gluten imorgon, tanten som stack henne i fredags spräckte ju kärlen i armarna på henne. Idiot! Så imorgon ska de klämma massa i hennes finger ist.

Laktos har de inte testat än dock..



Snygga ringar och grattis igen :D

2011-11-28 @ 00:14:42
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Satu

Grattis grattis!!!!! :-)

När blir det bröllop?:-D

2011-11-28 @ 22:39:35
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback