det var en tysk, en dansk och en Michelle.

Fördriver kvällen med Sara på telefon, det var eviiigheter sen! För övrigt har jag inte gjort mycket idag, legat hemma och tittat på tv och halvsovit.. Det blir inte mycket jobb för min del minsann, men jag tar nya tag till helgen!
Jag var ju hos läkaren en sväng igår (för tredje gången). Denna gången fick jag träffa en, ja vad kan han ha varit, tysk kanske? Sist var det dansken Morten.. Tysken hade inte så värst mycket att berätta för mig som jag inte visst, jag hade kunnat diagnostisera mig själv med bronkit eftersom det är det jag haft dom senaste gångerna.. Denna gången fick jag iaf en liten penicillinliknande kur. Eftersom jag inte tål vanligt kåvepenin får jag istället Eryferm eller Doxyferm. Vi får väl se om det gör någon skillnad, jag puttrar på som vanligt med min Ventoline/Bricanyl.

Nu blir det fråga-Olle dokumentären och en kopp te :)

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Fick du inte lite antibiotikum då? :P

2011-11-12 @ 02:48:45
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback