Jag blev så glad! (och en smula sentimental)

Idag har jag och Novalie varit uppe hos pappa och haft det trevligt. Eftersom jag fortfarande har mycket grejer kvar sedan jag bodde där uppe så är det som att gå på skattjakt när jag kommer dit, och idag hittade jag ett fynd! Förutom lite sängkläder, mina skolkataloger och en väska så hittade jag något som gjorde mig lite rörd.

När jag flyttade från Stockholm hade jag en mycket god vän som heter Cecilia, vi gick i samma klass, åkte samma buss och umgicks på fritiden. När jag flyttade ner hit 2002 fick jag en fin present, en Mirandanalle och ett gulligt kort. Idag när jag rev runt så hittade jag detta och det var nästan så jag blev tårögd..
Jag kommer så väl ihåg när jag fick detta, trots att det är så många år sen. Hade vi bott närmare tror jag att både vi och våra barn skulle ha jätteroligt <3




Livet igenom möter du människor som får dig att le, gråta och skratta så att du nästan spricker.
Men det är de som lämnar sina avtryck i din själ som verkligen får dig att leva!

Du är en av dom!

Kommentarer
Postat av: Anki millys mamma

De vet inte eftersom hon går upp väldigt lite och har konstig avföring. Vad var symtomen på novalie?

Millys pappa är helt fast vid namnet novalie så han vill nästa barn ska heta det :)

2011-05-03 @ 22:26:24
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det kortet har jag i minne, samt massor med annat! Jag minns hur ledsen jag var över att du skulle flytta men jag tror också att om du hade bott kvar hade våra barn varit vänner :) <3 tänk att det är 9 år sen nu!

2011-05-04 @ 06:38:28
URL: http://Blogg.Garteus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback