Wonderful!

Novalie är sjuk igen!! Dock inte magsjuka denna gången (tack gode gud för det!).
Denna gången har hon dragit på sig en rejäl förkylning med hosta och snorande utan dess like, och som vanligt när hon är förkyld så kräks hon lite slem då och då.
Som tur är jobbar jag kväll hela denna veckan så nu väntar jag på att dom ska ringa från jobbet så jag vet vilka turer jag går och hur vi ska pussla med Novalie. Har jag tur så börjar jag så sent som möjligt så Tom hinner hem så jag kan åka på en gång. Det är lite pussel minsann!

Idag är det dessutom Toms 25-årsdag :) och Sannas med för den delen eftersom dom är tvillingar haha.
Grattis!! <3
I fredags var det exakt 3 månader kvar tills lilla bus fyller 2år!


Kommentarer
Postat av: Myran

Men fy, vad tråkigt att hon är sjuk igen! :o(

2011-03-15 @ 15:34:57
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback